Cuma, Ocak 07, 2005


Taso and me Posted by Hello

Comments:
Sabahları enerjik kalkmak için yatakta başınızı doğuya verin.

ABD'deki Mararishi Üniversitesi'nde yapılan araştırmalar, yatakta başın konulduğu yönün, insanın ruh halini etkilediğini ortaya çıkardı...
· Kuzey: Başınızı kuzeye vermek, baş ağrısı ve depresyon yaratıyor.
· Güney: Yatakta başınızı güneye koyarsanız, seks hayatınız süper olabilir ama aynı zamanda aile içi tartışmalar artabilir.
İş hayatınızı bile etkiliyor
· Doğu: Başınız yatağın doğu tarafına denk geliyorsa, sabahları pozitif enerjiyle kalkarsınız, dolaşım sisteminiz düzelir. Ayrıca iş hayatınızda olumlu gelişmeler olabilir. Başınız doğudayken sağa doğru yatarsanız huzur bulursunuz. Sola doğru yatarsanız da sekse ve yiyeceklere olan ilginiz artabilir.
· Batı: Batıya dönük yattığınızda, harika bir uyku çekebilirsiniz, ancak bu sizi tembel yapabiliyor.
 
Bin damla serilsin yuregine, bin mutluluk dolsun gonlune, butun hayallerin gercek olsun, dualarin kabul olsun bu bayramda... Kurban Bayramin mubarek olsun!
ETKİLEYİCİ SMS
once anlamak isterim! Seni bir omur boyu bitirmek degil de sana hep yeniden baslamak iSeni bulmaktan cok aramak isterim! Seni sevmeden sterim.
*****
Ben sevdanin sokaginda oturuyorum? Geceler hic bitmiyor, ben hic uyumuyorum.
YENİ YILDA
Bulutlara yukledim hasretimi, ruzgarlarla yolladim sevgimi, yagmurlar yagdirdim gozyaslarimla kucuk melekler gonderdim seni opmeye! Geldiler mi?
 
Yorum Gönder

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?