Cuma, Ocak 07, 2005

ucuk

ucuk

Comments:
Bu gün bayram,hemde kurban bayramı.Zahmetsizce kuzuyu kestirdik.Allah kabul eder inşallah.Ağzımdan kötü söz çıkmaması için ne yapacağımı düşüneceğim.Yalnız tanrı hatasızdır bunu biliyorum, ama ben yinede elimden gelen gayreti gösterceğim.Birşeyler bildiğimi kimseye ispat etmek zorunda olmadığımı hatırlayacagım.Belkide tek aradığım huzura giden yol.....
 
Bugun günlerden cuma,bizim hatuna çok kırgın bir şekilde güne başladım.Dün karşımda bir sucum ve birşey demememe rağmen beni haşladı ve yanlış bildiğim şeyler olduğunu söyledi.Ben bunlara neden katlandığımı anlamış degilim bu güne kadar.Sanırım demokratik olmanın verdiği bir eziyet.Neyse ,bugün tanrıya olan ibadetimi yaptım.Beni doğru yola sevketmesini istedim.....
 
Ne sans bayramın ücüncü gunude ters gitti sabah sabah.Bicik kızımın sayesinde ogretmen evi otobus duragında agaç oldum.Bir türlü GSM denilen aleti acmadı.oysa ben haric dagdaki geyiklerle bile muhabbet ettiğine eminim.Ne yapalım dünya böyle kontür bizden çene çalma ondan...Sanırım siz olayı anlamamışsınızdır.Bizim kızın arkadası ankaradan geldi.Evi bilmediği için izmire gelince telefon etti aklısıra bornovaya servisle gelecek .Bizim kız annesiyle kamil koç yazıhanesine gitti.Ben evde TV seyrederken tlefon çaldı kızımın arkadası yanlış servise binip bucaya gitmiş.Beni arayarak haber verdi.Bende kendisini öğretmen evi otobus duragında belemeye basladim ve bu ara yagmurda bir miktar beni haşladı.Dogru kamil koç yazıhanesine gittim eşim ve kızım yoktu.Ordan panik içinde ogretmen evi otobus duragına döndüm.Cep telefonumla kızımı pil bitene kadar aradım bir turlü telefonunu açmadı.Derken evden telefon geldi sakın yanlış anlamayın evdeki alarmı kurmuştum alarm beni aradı eve döndüm.Bizimkiler evdeydi.Hiç birsey olmamış gibi davrandılar.Ben aile reisi olduğumu hatırlatacak şekilde homurdandım.Her zaman olduğu gibi suç bendeydi.Neyse kahvaltıdan sonra kızgınlığım geçti.En merak ettiğim şey yarın ne olacak...
 
Yorum Gönder

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?