Salı, Eylül 06, 2005

Doga Artık Yaşamıyor

05/09/05

DOGA’NIN GİDİŞİ


Siz hiç tanrıya kızdınızmı,sizi bilmem ama ben dün gece yıllarca beraber olduğum kuşumu elimden aldığı için kızdım.Bunda da bir hayır var diyerek kendimi teselli ettim.
O susmak bilmeyen şen ve şakrak sesinin yokluğu evde hepimizi hüzünlendirdi .Sabahları beni uyarmasından artık mahrum kaldım.Bunu anlatmak sanırım imkansız.O her sabah 6:00 da öter ben spor yapmaya giderdim.Onun sesiyle uyanmak tarifsiz bir duygu idi.Eve gelince mutlaka öter.Adeta sizi karşılardı. Bu gün 5 eylül. Doğa bana verdiği ‘’doğa’’ isimli kuşu benden aldı.İnanının babamın ölümünden fazla üzüldüm desem yalan olmaz.Ve artık karar verdim her canlı tanrının uygun gördüğü yerde yaşar ve asla hapsedilmemeli..Bu kuşu hapsettiğim için tanrı beni affetsin. Veysel /İzmir/05/09/2005

Comments: Yorum Gönder

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?